پرایمر صورت

پرایمر صورت چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

در این مطلب، همه نکات مهم و ضروری درباره پرایمر صورت را برای شما توضیح می‌دهیم.

به گزارش آی‌زندگی، فرقی ندارد که آیا هرروز از لوازم آرایشی استفاده می‌کنید یا نه، چون در هر صورت می‌توانید پرایمر صورت را به کیف لوازم آرایشی خودتان اضافه کنید. این محصول خاص باید قبل از فونداسیون استفاده شود و می‌تواند مزیت‌های مختلفی داشته باشد، از یکدست‌سازی و هموارسازی قوام پوست تا کسب اطمینان از این‌که فونداسیون در تمام ساعات روز به‌خوبی روی پوست صورت ثابت می‌ماند.

پرایمر صورت چیست؟

پرایمر صورت نوعی محصول برپایه کرم است که می‌تواند به‌منظور یکدست‌سازی قوام پوست صورت استفاده شود. ویژگی مهم دیگر پرایمر صورت این است که باعث می‌شود که محصولات آرایشی برای مدت‌زمان طولانی‌تری روی پوست صورت دوام بیاورند و همچنین صاف‌تر و لطیف‌تر به نظر برسند. مزیت دیگر پرایمر صورت هم این است که چربی‌های طبیعی پوست را از پلک‌ها دور نگه می‌دارد.

پرایمر صورت چگونه عمل می‌کند؟

پرایمر صورت نوعی سطح یکنواخت و بدون چربی روی پوست صورت به‌وجود می‌آورد تا بتوانید به‌راحتی از فونداسیون استفاده کنید. همین سطح یکنواخت و خاص است که باعث می‌شود ترکیبات فونداسیون به‌خوبی روی پوست صورت بچسبند. ماندگاری بی‌نظیر و باکیفیت فونداسیون صورت همیشه مدیون استفاده صحیح از پرایمر صورت است. نکته مهم درباره پرایمر صورت این است که اساسا مدت‌زمان لازم برای تکمیل آرایش صورت را افزایش نمی‌دهد، مخصوصا اگر از فونداسیون‌های برپایه پرایمر استفاده کنید. امروزه محصولات باکیفیت و شگفت‌انگیزی برپایه پرایمر طراحی شده‌اند که ماندگاری بی‌نظیری در طول روز دارند و حتی در وقت شما برای آرایش کردن هم صرفه‌جویی می‌کنند.

آیا باید پرایمر صورت را به روتین زیبایی اضافه کنیم؟

اگر می‌خواهید بدانید که بزرگ‌ترین تفاوت بین استفاده از پرایمر صورت قبل از به‌کارگیری فونداسیون و استفاده صرف از فونداسیون چیست، باید بدانید که این تفاوت در کیفیت پخش‌شدگی فونداسیون و همچنین ماندگاری یکدست آن نمایان می‌شود. درواقع پرایمر به‌خوبی پوست صورت را برای دریافت فونداسیون آماده می‌کند، درحالی که اجازه حرکت زیادی به ترکیبات فونداسیون نمی‌دهد و باعث می‌شود که این ترکیبات سریعا به پوست صورت بچسبند.

البته گاهی اوقات هم باید از محصولات مرطوب‌کننده قبل از به‌کارگیری فونداسیون استفاده کنید و درنتیجه پرایمر را کنار بگذارید، مخصوصا اگر اصلا با پرایمر آشنایی ندارید و هنوز نمی‌توانید در استفاده از آن بی‌نقص عمل کنید. با این‌حال، اگر یک پرایمر باکیفیت انتخاب کنید و در استفاده از آن هم مشکلی نداشته باشید، تقریبا همیشه می‌توانید قبل از به‌کارگیری فونداسیون از پرایمر صورت کمک بگیرید.  هنگام انتخاب پرایمر هم همیشه نوعی را انتخاب کنید که با نوع فونداسیون شما سازگاری داشته باشد. مثلا دقت داشته باشید که آیا پرایمر انتخاب‌شده واقعا در کنار فونداسیون پودری بهتر عمل می‌کند یا در کنار فونداسیون مایع؟ هنگام استفاده از پرایمر هم با مقادیر بسیار کم شروع کنید و از براش‌های آرایشی دقیق برای پخش کردن آن کمک بگیرید.

منبع: سلامت

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx