ویدئو| متاورس واقعی را در برلین ببینید!

به گزارش آی زندگی، یکی از توریستها در حال بازدید از دروازه براندنبورگ در برلین بود که این فیلم را گرفته و زیر آن نوشته است: متاورس واقعی اینجاست.

متاورس دنیای مجازی آینده است که انسان‌ها با شکلک آواتار، زندگی و کار می‌کنند.

اشکال فعلی منتشر شده از متاورس بیشتر بر اساس گیم و بازی شکل گرفته و در حال توسعه است اما جوامع مجازی را کنار هم نشان می‌دهد که هر فردی کار خودش را می‌کند.

صحنه ضبط شده نیز تلاش دارد این موضوع را تداعی کند.

دروازه براندنبورگ Brandenburger Tor یک بنای تاریخی به سبک معماری نئوکلاسیک و مربوط به قرن ۱۸ میلادی در شهر برلین آلمان است. این بنا به دستور فریدریش ویلهلم دوم پادشاه پروس و در طول اوایل انقلاب باتاویان ساخته شد. این دروازه در قسمت غربی شهر و در تقاطع دو خیابان ابرت و اونتر دن لیندن واقع شده‌است. از میان دروازه‌های متعدد برلین در زمان قدیم، تنها دروازه براندنبورگ باقی مانده‌است. دروازه براندنبورگ، درب ورودی عظیم‌الجثه خیابان معروف اونتر دن لیندن است. این خیابان که به قصر شهری پادشاهی پروس ختم می‌شود، درختان لیندن بسیاری دارد. این بنا به عنوان یکی از معروف‌ترین نمادهای اروپا در نظر گرفته می‌شود. ساختمان پارلمان آلمان در شمال این دروازه و به فاصله یک بلوک از آن قرار دارد. طرح بنای این دروازه مشابه دروازه ورودی شهر آتن یا دروازه معروف پروپیلائه، می‌باشد که همچون تاریخ معماری کلاسیک برلین کماکان استوار است.{لینک}

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
Tags: , , ,
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx