زن زندگی این اخلاق رو داره!

به گزارش آی‌زندگی؛ هر مردی آرزوی زنی کامل و فوق العاده دارد . این آرزو درست نیست . زیرا هیچ شخصی کامل و بدون نقص نیست . اما نشانه های زیادی برای یک زن خوب وجود دارد که اگر زنی که عاشقش هستید این نشانه ها را داشت ، شما به معنای واقعی خوشبختی را پیدا کرده اید .

ویژگی اصلی زن زندگی از نظر روانشناس خانواده
اگر این زن را در زندگی خود پیدا کردید ، مطمئن باشید که او تمام تلاشش را برای خوشبختی و موفقیت شما خواهد کرد . او هرگز شما را ترک نمی کند ، حتی اگر در تاریک ترین روزهای زندگی قرار دارید . او قوی و صادق است و برای شما و رابطه تان تلاش می کند.

نشانه های زن خوب:
هیچ انسانی کامل نیست ، اما یافتن یک زن خوب به این معنی است که شما علی رغم نواقص او ، فردی را پیدا کردید که برای شما عالی باشد . هیچ استاندارد دقیقی وجود ندارد که یک زن خوب را تعریف کند . با این وجود علائم ظریفی خواهید دید که به شما می گوید بودن با این زن احتمالاً بهترین انتخابی است که در زندگی خود کرده اید. بنابراین . در این مقاله برخی از نشانه های زن خوب بیان شده است :

زن خوب کیست ؟
1. او شما را به شخصی بهتر تبدیل می کند .
یک زن خوب به شما انرژی مثبت می دهد و باعث می شود احساس کنید که توانایی انجام هر کاری را دارید . با این حال او به شما فشار نمی آورد یا چیزی را به شما تحمیل نمی کند . درعوض ، او راهنمایی و کمک می کند تا به اهداف و رویاهای خود برسید . یک رابطه سالم ، که در آن دو نفر خوشحال هستند ، شما را بهتر می کنند ، زیرا شما بهترین ویژگی های شخص دیگر را قبول می کنید و می خواهید بهترین ویژگی های خود را به او نشان دهید .

یک زن خوب می داند که چگونه می تواند از طریق یک فرآیند خودسازی ، صفات منفی را کمرنگ تر کند . از نشانه های زن خوب این است که او به شما کمک می کند عادت های بد را ترک کنید .

2. او تفاوت های را می فهمد .
او زنی است که هنگام دعوا ، مشکلات را در رابطه نخواهد کشید . او هرگز اعتقادات و عقاید خود را بر شما تحمیل نخواهد کرد . او به شما می گوید چه فکر می کند ، اما انتظار ندارد که همیشه با او موافق باشید . یک زن خوب نیز به نظر شما احترام خواهد گذاشت ، زیرا می فهمد که اختلاف در یک نقطه نظر ، در یک رابطه سالم است .

3. یک زن خوب بزرگترین طرفدار شماست .
او می تواند بهترین دوست شما باشد یا از آن فراتر رود و بزرگترین هوادار شما باشد .او همیشه شما را برای رسیدن به اهدافتان تشویق می کند و موفقیت های شما را با دیگران به اشتراک می گذارد . از نشانه های زن خوب اینست که که وقتی فرصت ها به سمت شما می آید ، او از شما هیجان زده تر است . به عنوان بزرگترین هوادار شما ، او همچنین بهترین منتقد شما است .

او بازخوردهای صادقانه ای به شما می دهد که شنیدن آن ها ، بعضی اوقات ممکن است دردناک باشد . با این حال ، به یاد داشته باشید که او بیشتر از هر کس دیگری برای پیشرفت شما تلاش می کند .

4. او باعث می شود که احساس راحتی کنید .
از نشانه های زن خوب این است که به دلیل انرژی مثبت او ، احساس راحتی می کنید . زنی که باعث می شود احساس راحتی و خوشبختی کنید ، شخصی است که در تمام زندگی می تواند شما را خوشبخت کند . دلیلش این است که او به شما کمک می کند تا روی چیزهای مثبت تمرکز کنید . و اگر این زن را پیدا کرده اید ، شما مرد بسیار خوش اقبالی هستید .

5. او شکاک و حسود نیست .
زن خوب احترام می گذارد که زندگی شما جنبه های دیگری نیز دارد . او شما را از صحبت کردن با همکاران خانم در محل کار باز نمی دارد . او به جای اینکه سعی کند شما را از این ها باز دارد ، در واقع می خواهد با شما شریک و همراه باشد . بنابراین ، او سعی می کند بدون در نظر گرفتن جنسیت دوستان یا همکاران شما ، با افرادی که با آنها در ارتباط هستید ، آشنا شود .

او زنی است که به وفاداری شما اعتماد دارد و هرگز در مورد جایی که در زندگی شما ایستاده است ، احساس ناامنی نمی کند .

6. یک زن خوب کارهایی را انجام نمی دهد که شما حسادت کنید .
از نشانه های زن خوب این است که او می داند روابط واقعی شامل ترفندها و بازی های ذهنی نیست . از آنجا که او در زندگی خود از امنیت برخوردار است ، برای جلب توجه شما به ترفندهایی متوسل نمی شود تا حسادت شما را برانگیزد . حسادت در واقع تجلی مشترک نارضایتی و درگیری در یک رابطه است .

7. او اهداف خود را دارد ، اما رابطه را مانند یک تیم می بیند .
به غیر از حمایت و تشویق شما ، زن خوب در زندگی خود اهداف شخصی خود را دارد و می داند برای رسیدن به آن ها چه کاری باید انجام دهد . این زنی است که به شما ثبات می بخشد و کمک می کند متمرکز شوید . با او ، شما یک هم تیمی و یک شریک زندگی دارید . او تلاش می کند که کارها و ایده هایی را به عنوان یک تیم انجام دهید و در این مسیر نیز ، مسئولیت پذیر و هدفمند است و به شما نیز کمک می کند تا فردی هدفمند تر شوید .

8. به شما فضا می دهد .
یک زن خوب به شما چنگ نمی زند ، شما را خفه نمی کند و همیشه به شما وابسته نیست . او به شما فضا می دهد تا منافع شخصی خود را دنبال کنید . او به شما اجازه می دهد تا از چیزهای دیگر در زندگی خود مراقبت کنید . البته گذراندن وقت با یکدیگر مهم است . اما او می گوید اگر فضای کافی شخصی برای رشد و پیشرفت داشته باشید ، به افراد بهتری تبدیل خواهید شد .

9. او به شما محبت جسمی می کند .
وقتی هر دوی شما مشغول کارهای روزمره هستید و مدت طولانی در رابطه هستید ، نادیده گرفتن صمیمیت جسمی بسیار آسان است . اما نشانه های زن خوب این است که او می داند که صمیمیت جسمی برای رابطه مهم است . او سعی می کند با امتحان کردن چیزهای جدید هر از گاهی هیجان برانگیز باشد . همچنین یک زن خوب ، اهمیت رابطه جنسی در یک رابطه را فراموش نمی کند .

10. او با دوستان و خانواده شما رابطه خوبی دارد .
دوستان و خانواده شما به دلیل شخصیت مثبت و نزدیک بودن ، او را دوست دارند . او همچنین توازن روابط شما با خانواده و خودش را برای شما دشوار نمی کند . او شما را تشویق می کند که به خانواده و دوستان خود بیشتر محبت کنید و تلاش می کند تا بخاطر شما ، آن ها را خوشحال کند .

منبع: روان آرام

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx