قیمت دلار، طلا و سکه

قیمت دلار، یورو، سکه و طلا امروز چهارشنبه، 23 شهریور 1401

به گزارش آی‌زندگی؛ امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان برای خرید و ۳۰ هزار و ۴۷۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۸ هزار و ۴۳۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۱۶ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت دلار در صرافی های رسمی
کانون صرافان نیز نرخ دلار را ۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان برای خرید و ۳۰ هزار و ۴۷۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۹ هزار و ۸۸۳ تومان برای خرید و ۳۰ هزار و ۲۰۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود.

قیمت دلار در صرافی ملی
همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۸ هزار و ۴۳۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۱۶ تومان برای فروش معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۸ هزار و ۳۵۷ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۶۴۲ تومان برای فروش قیمت خورده بود.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی
در بازار متشکل نیز امروز دلار ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت خورد.

قیمت یورو امروز ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۱

«یورو» یکای پول کشورهای منطقه یورو است که به ۱۰۰ سنت تقسیم می‌شود. به‌کارگیری یورو از ابتدای ژانویه سال ۲۰۰۲ رسماً در کشورهای آلمان، فرانسه، بلژیک، اتریش، اسپانیا، پرتغال، یونان، ایتالیا، ایرلند، لوکزامبورگ، هلند و فنلاند آغاز شد و اکنون در ۱۹ کشور از ۲۷ عضو اتحادیه اروپا به‌طور رسمی در جریان است. ایران در برخی از مبادلات تجاری خود با کشورهای اروپایی و آسیایی از ارز یورو استفاده می‌کند.

۲۳ شهریور
قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۲۳ شهریور ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۴۵۷ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۴۳ تومان برای فروش اعلام شد.

قیمت سکه
قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور با آغاز معاملات بازار ۱۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. قیمت سکه امامی به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. سکه تمام‌بهار آزادی، اما بدون تغییر قیمت ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد و سکه گرمی با افزایش قیمت ۵۰ هزار تومانی، سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به‌فروش رسید.

قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور در جربان اولین معاملات بازار یک میلیون و ۳۳۶ هزار تومان به ثبت رسید. این رقم تفاوتی با خرید و فروش‌های عصر دیروز نداشت، اما در قیاس با دوشنبه شاهد رشد ۱۱ هزار تومانی نرخ طلا ۱۸ عیار هستیم.

منبع: اقتصاد آنلاین/فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx